dotcombusiness

Vacatures

IT Accountmanager

Als Accountmanager IT ben je het gezicht en de stem van Dotcombusiness richting de klant en andersom. Belangrijk is dat je jezelf goed kunt inleven in de klant, oplossingen kan aandragen op het snijvlak van dienstverlening en de klantwensen. Je kunt goed luisteren en begrijpt zo wat nodig is om de verbinding te maken tussen klanten en oplossingen.

Lees meer »

IT Support Engineer 2e lijn

Dotcombusiness zoekt voor de support afdeling een zelfstandige support engineer 2e lijns. Ben jij graag iemand die problemen zoekt, maar alleen omdat het oplossen daarvan jou op het lijf is geschreven?
Of nou iemand niet kan inloggen op zijn Sharepoint, niet kan mailen via Outlook of helemaal geen internet heeft, het maakt jou niet uit. Je weet de klant snel en heel duidelijk uit te leggen hoe het opgelost moet worden en hoe ze het in het vervolg zelf eventueel kunnen oplossen.

Lees meer »

IT Support Engineer 1e lijn

Dotcombusiness zoekt voor de support afdeling een zelfstandige support medewerker. Ben jij graag iemand die problemen zoekt, maar alleen omdat het oplossen daarvan jou op het lijf is geschreven?
Of nou iemand niet kan inloggen op zijn Sharepoint, niet kan mailen via Outlook of helemaal geen internet heeft, het maakt jou niet uit. Je weet de klant snel en heel duidelijk uit te leggen hoe het opgelost moet worden en hoe ze het in het vervolg zelf eventueel kunnen oplossen.

Lees meer »

IT Project engineer

Ben jij technisch en heb je brede kennis van IT en netwerkomgevingen? Wil jij werken in een jonge, en dynamische organisatie? Dan is deze functie echt iets voor jou!
Afhankelijk van de klant en het project waarin je werkzaam bent, ben je verantwoordelijk voor het ontwerpen en opleveren van een product, apparaat of machine.

Lees meer »

Support

Dotcombusiness heeft er voor gekozen haar helpdesk tijdens kantooruren constant te bemannen om haar relaties de optimale ondersteuning te bieden die mogelijk is. Desgewenst zijn deze tijden uit te breiden tot maximaal 24 uur per dag en 7 dagen per week. Om zo efficiënt mogelijk te werken is het noodzakelijk dat wij uw werkplekken digitaal over kunnen nemen. Dit voorkomt dat wij onnodig tijd en geld verspillen door bij u op locatie het probleem te moeten komen verhelpen. Snelheid is meer dan ooit geëist indien er zich een storing voordoet.